úterý 3. ledna 2012

Mařenka prý bude spisovatelkou... Pamatuju si, že když jsme ve školce kreslili, čím chceme být, taky jsem se na obrázku skláněla nad knížkou :-)







Já vím, téma není zrovna původní, text bude chtít taky ještě trochu dopracovat... Ale nějak se začít musí :-)

7 komentářů:

  1. EKNOŽ ŽOFNET, ŽOFNET OŽNE ;o) ♥ Mařenko, zcela autorsky - ilustrace i text, teta M. dojatá, holky zlaté.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj medvěd Flóra... moje nejsrdečnější knížka z dětsví... A v tomto autorském zpracování tím spíš ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. These photos and drawings are lovely! Happy New Year!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to všechno tak krásné fotky...!!!

    OdpovědětVymazat
  5. No jó, Flóra... Já ji pod stromkem neměla, tak asi sama sobě si na Pepina, mám pocit, že ji potřebuju ještě nutněji než v ranném věku. no na stopro. a díky, díky moc, je to nádhera, to vaše milené parafrázováníčko...

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera... Autorská verze skvělá! (Moje Bára dostala Flóru od Ježíška jako "první čtení"... až mě překvapilo, jak se příběh dotknul/dojal jejího devítiletého bratra. Je tam prostě NĚCO :))

    OdpovědětVymazat