sobota 12. ledna 2013

První domácí chleba.
The first home-made bread.


7 komentářů:

  1. Chleba se povedl, je k nakousnutí ;)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada uzasne a urcite take tak chutna! Ja jsem peceni chleba doslova propadla a uz leta jime jen domaci chleb. Zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju. Mám z něj radost. A nejradši mám tu křupavou kůrku, tu já u chleba potřebuju.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, dámy, vy mně tím domácím chlebem tak lákáte... ale pořád si něj netroufám, připadá mi to moc složité.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, složité to není - aspoň tedy ten můj začátečnický recept od cuketky - tu: http://www.cuketka.cz/?p=788. Já mám jen v našem běžném rodinném provozu trochu problém strefit se do těch časů, kdy je třeba s těstem něco udělat - přece jen odskočit si z práce pomoučit těsto a párkrát ho přeložit nemůžu :-) Takže budu asi péct chleba jen na víkend...

      Vymazat
    2. :-)) no to si to musíš brát s sebou!

      Vymazat
  5. Chleba pěkný, ale ten STYLING?!? Od Pondělí v pondělí velká radost :o).

    OdpovědětVymazat