čtvrtek 18. července 2013

Malý princ.

Rozečteno...
We read... Le petit prince.






7 komentářů:

  1. Tohodle Velkého Malého prince jsem ještě neviděla.. Krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. Jaká kouzla!
    To je tak půvabné, já bych si u nás hrála asi (tradičně) nejvíc...
    A jak ráda:o)

    PS: A o té hře níže, té pelíškové, o té už se ani nebudu rozepisovat.
    Pořád mi leží v hlavě a motýlí pusy už zase šimrají na líčku, jen si na ni vzpomenu:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pelíšková hra by šla vyrobit i pěkně vlastnorůčo... Za ty motýlí pusy by to určitě stálo! :-)
      A já si taky hraju a hraju. A jak ráda :-)

      Vymazat
  3. Jeee, na tu knížku jsem se dívala cca před rokem dvěma v knihkupectví a moc se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  4. Už máme úspěšně několikrát lepenou...

    OdpovědětVymazat