středa 26. března 2014

Přes růžové brýle.

Through rosecoloured glasses.



     No, vlastně nejsou růžové. A nejsem si ještě úplně jistá, jestli nebylo růžovější to trochu rozmazané vidění světa bez nich... (A taky nevím, jestli vám sem teď nebudu dávat trochu rozmazané fotky, protože ty brýle zaostří snad všechno!) :-)

8 komentářů:

  1. To je ale strašně hezká dekorace! Maximálně půvabná! Moc líbí, jinak českou plstěnou produkci nemusím :) (snad kromě geniálních věcí od Tuitui na Fleru), ale tohle je milý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem se lekla, že tou dekorací myslíte moje nové brýle... Ty jsou totiž plně funkční. :-) Děkuju!

      Vymazat
  2. jsem strávila v pondělí(jak příhodné) hodinu u sestry optičky, aby mi jakože našla nějakou tu vadu abych si mohla koupit krásný brýle(a ona aby měla další materiál na bakalářku) a mám jen čtvrtinku a mírné skryté šilhání(ale mozek to dotáhne, tož zase nic...)...jsem jako malá nosila prázdné obroučky...achjo. to je ten super ostrý zrak!!!superbrýle Kláro, fakt závidím(já vim, jsem jak malý dítě, ale to mi asi zůstane:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nosila na gymplu prázdný obroučky! Takový kostěný po dědovi:) A pak mi předepsala doktorka brýle na počítač a televizi a já je nadšeně nosila i venku a šíleně mě z nich bolela hlava..
      Škoda, že je teď nemám, nemůžu zaostřit, Klárko, co to čteš??

      Vymazat
    2. Tý jo, tak to si nějaký pořiď, s těma brýlema je to ostrý jak šavle! Fuller, Morálka práva. :-)

      Vymazat
    3. Mně se taky líbí NOSIT brýle, jen si na to ostrý vidění zatím nějak nemůžu zvyknout...
      Já si vydyndala čtvrt dioptrie na základce. :-)

      Vymazat
  3. Vidět rozmazaně je dobré, když se ti vůůůbec nechce uklízet, umývat okna atd. Kombinace ostrého zraku a sluncem ozářených místností je nejhorší možná...Když se mi nic nechce, sundávám brýle:-)
    Ale jinak své brýle miluju, bez nich bych to nebyla já.
    Obroučky těch růžových brýlí jsou hezké:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si brýle sundávala při malbě na vejšce, abych jako viděla méně ostře a malovala víc uvolněně :-) No, musím se tomu smát... Ale přesně si, Klárko, vybavuju ten stejný pocit, kdy jsem přes brýle začala vidět taaak ostře; byl to divný pohled.

    OdpovědětVymazat