středa 22. října 2014

Kdo? Co? Proč?

Mařenka se učí větné členy.
Já se učím trpělivosti. Pořád.


     Františka zatím kreslí pejsky. Pořád.



     A co teprve, když je podmět nevyjádřený...

5 komentářů:

  1. U nás jsou větné členy taky na řadě. A Markétka trénuje rovné čáry a já se učím rovněž trpělivosti...:-) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Pejsci jsou ňuňu ... a k nevyjádřenému podmětu bych se raději nevyjadřovala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na podmět s... pes,
    lepší jsou podněty - ke kreslení, ke koukání se, k vtipu, k životu!!! ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych se na podmět taky nejradši vys..., ale nechci v tom to dítě nebohé nechat plavat samotné. A paní učitelka nevypadá, že by se na podmět chtěla vys... a nebo že by jí třeba místo podmětu stačil obrázek pejska.

      Vymazat
  4. Ten první pejsek! Krásnej!
    Já se taky učím trpělivosti. Denně:). Nacožpak, až bude Skřítek ve škole...To bude škola!

    OdpovědětVymazat