sobota 6. února 2016

Rukověť malého frotážisty










     Tahle knížka je přesně pro nás...





     Říkání na přání už máme dlouho.
     Dost oblíbené je.
     A dneska se sem hodí...





     Zkuste taky být malým/velkým frotážistou.
     Bude vás to bavit, za to ručíme! :-)

     Anna Kocmanová: Rukověť malého frotážisty. Baobab. 2016.
     Pavlína Lörinzová: Říkání na přání. Bylo nebylo. 2012.

11 komentářů:

  1. Tohle mě TAK bavilo, když jsem byla malá! A vlastně baví pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, milovala jsem to...úplně jsem na to zapoměla, musím to ukázat holkám.

      Vymazat
    2. Mě to taky pořád baví... :-)

      Vymazat
  2. Tých 10 bodov o frotáži nemá chybu:)Krásne knižky!

    OdpovědětVymazat
  3. no to je ale prosímpěkně úžasné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je mi jasný, že u vás je frotážistů plný dům... :-)

      Vymazat
  4. Frotáže jsou úžasné a obě knížky taky!

    OdpovědětVymazat
  5. To si musíme taky osvěžit! Jako dítě jsem frotovala moc ráda, i když jsem nevěděla, že se tomu tak říká. A brácha, sběratel starých mincí, si celou sbírku ofrotoval do speciálního sešitu - katalogu. :-)

    OdpovědětVymazat