sobota 15. září 2018

Malé domácí...

události.


     Izabela II., tillandsie. Aby měla Izabela I. přítelkyni.
     Obě ze Zahrady na niti.


     Totálně ulítlý rozhovor Tomáše Poláčka s Lacem Déczim.
     Jak mít někoho rád, i když kroutíte hlavou nad každou jeho druhou větou...


     Pilea se množí. Asi je jí u nás dobře.




     Mařenčiny vílí zápichy ke kaktusům.
     A moje nové podkolenky od Švambi.
     I když ještě pořád chodím v sandálech na boso, na podzim jsem připravená...


5 komentářů:

  1. Takhle kniha je skvělá! Chlap mi z ní doma předčítal a řehtali jsme se jak koně : -)

    OdpovědětVymazat
  2. Už takhle malá miminka se dají přesadit? Ta moje má taky taková, ale ještě asi chvíli počkám (hlavně proto, že nemám žádný substrát).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, daří se jim. Jedno dříve přesazené pidi už je teď velké několik centimetrů. Malé rostlinky vyrostly hodně blízko mámy piley, tak jsem se bála, že když je nechám povyrůst, budou se pak přesazovat ještě hůř...

      Vymazat