neděle 14. října 2018

Sem tam něco...

z posledních dnů.
Dny krásný, ale strašně rychlý.


     Gentleman v Moskvě je výborná kniha. Na dlouhý podzimní večery doporučuju.
     Pozn.: Teď koukám na tu obálku a větu "Opravdové bohatství nosíme v sobě"...
     No, ne že by to asi nebyla pravda, ale ta věta je tam úplně zbytečná, navíc a vůbec...
     vypadá to jak nějaká motivační publikace. A to není. To si ta knížka nezasloužila.
     Tak se kdyžtak zkuste tvářit, že jste tu větu nečetli - jako já, fakt jsem si jí
     všimla až teď, obal většinou z knížky při čtení sundávám. :-) 


     Že prý by už potřebovala deodorant, pravila Ma.
     Tak jsme hledaly něco čistého, přírodního. A našly jsme.
     Malá balení na vyzkoušení. Po pár týdnech v provozu se zdá, že to bude vyhovovat.
     Biorythme
    

     O víkendu Maruščina přespávací narozeninová oslava (pár měsíců po narozeninách,
     ale co už...).
     Místo dvou dětí doma sedm, včetně dvou kluků.
     Fotka jen tahle jediná + pár fotek na mobil.
     Trochu divoký to bylo, ale víte co - ty děti byly fakt skvělý.
     Dvanáct roků, ale už se s nima dá dobře povídat a jsou dost vtipný. :-)
     Jsem unavená, ale spokojená. Doufám teda, že oni taky...
     A za tři týdny slaví s kamarády Františka (taky pár měsíců po narozeninách, no jo,
     to jsou ty prázdninový děti).


     Mařenčin vesmír. Z půlky obrázek a z půlky obal na mobil.



     A to je všechno. Jdu spát.   


-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek (nejen knižní) na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

7 komentářů:

  1. Krásný! A souhlasím, dvanáctiletý děti jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  2. Pondělíčko, první fotka se mi moc líbí. Dvanáctileté děti ještě chtějí "naslouchat". Teď s přicházející třináctkou to bývá už náročnější. Ale vy to společně. Hezké dny.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono to už je u nás s dvanáctkou taky leckdy náročnější. Ale bez té "náročnosti" by to asi nešlo, jestli z těch dětí mají vyrůst samostatně přemýšlející a zodpovědní dospěláci... Pro mě je nejnáročnější vydržet všechno neřešit, držet se zpátky. :-) Taky přeju pěkné dny a děkuju. Klára

      Vymazat
  3. Dobrý den, mohu se zeptat, jak se o tu květinu na první fotce staráte ? mám ji na světle,zalévám strašně málo, ale nějak mi žloutne .....nevím, co s ní .......děkuju, kristina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, je to pilea peperomioides. Já teda nejsem žádný velký pěstitel, ale pilea u nás vypadá spokojeně, už jsme rozdali i nějaké její potomstvo. Zalévám tak jednou, dvakrát týdně (což je asi častěji, než se u piley doporučuje), je na světlém místě, část dne na ni jde i přímé slunce (což by taky asi moc nemělo). Návod na pěstování sepsala Lenka Hrubá ze Zahrady na niti, kde jsem si koupila svoji pileu, tady:
      https://zahradananiti.blogspot.com/2018/03/jak-pestovat-pileu-peperomioides.html
      Tak třeba vás tam něco trkne. Možná zkusit dát na jiné místo?
      Držím palce. Kl.

      Vymazat
    2. Přidám se se zkušeností: pileu mám na okně, kam hodně svítí. Zalévám ji často, aby měla mokrou hlínu, ale nestála ve vodě. Roste před očima. Vláha jí zjevně vyhovuje. Petra

      Vymazat