čtvrtek 11. dubna 2019

Čistě pro tu radost...

z všelijakých podivností.

What a wonderful word.
Sbírka nepřeložitelných slov z celého světa.










-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

7 komentářů:

  1. Jé, to je krásné. Je tam eskymácké Iktsuarpok?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, ale hodilo by se tam výborně. A já díky tobě a tvému přání vím, co znamená: :-)

      Vymazat
  2. Ta je tak krásná, že jí musím mít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně to jsem si řekla, když jsem ji viděla poprvé. ;-)

      Vymazat
  3. Nádherné ilustrace! Můžu se zeptat, kde kupujete zahraniční knížky? Díky a hezkýden Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, nejradši u Dlouhé punčochy: https://www.dlouhapuncocha.cz/. Ale třeba tuhle knížku nebo i jiné, které u Punčochy nemají, jsem koupila přes https://www.nejlevnejsi-knihy.cz/ - mají velký výběr zahraničních knížek a vyhovuje mi, že se dá platit v korunách převodem na účet a nemusím platit kartou do zahraničí.
      Zdravím. Kl.

      Vymazat