neděle 3. ledna 2021

Lidi...

od Ester Jebavé už jsou doma. 


A první přečtená knížka v novém roce. 
Volume dolů v dramatičnosti děje, které někteří čtenáři Věcem, na které nastal čas vyčítají, mi vůbec nevadí. Vlastně mi to přišlo dramatické dost. 
Rodinná dramata, malá i velká, křivdy a nedorozumění, to Petra Soukupová umí. 



Ty puntíky si o společnou fotku říkaly... :-) 



-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

3 komentáře:

  1. Já už knihy nekupuji, neb by jsme už museli mít Komnatu nejvyšší potřeby, kam by se ukládaly, protože na ně už není nikde místo. Chodím občas do knihovny, kde si vždy nacpu tašku, protože jsem se dostala do situace, kdy v okamžiku co knihovna otvírá, já musím už být v práci. A když se nestane, že mám volno, tak holt jedu z domácích zásob, co jsem hodně dlouho nečetla, nebo co čtu stále a co se mi stále líbí číst (Zdivočelá země od Jiřího Stránského). Teď momentálně to je sága od Roberta Merleho Dědictví otců zobrazující Francii za vlády Jindřichů II,III, a Navarrského, Karla IX a Kateřiny Medicejské. Ty sukulenty jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, místo je problém i u nás. U spousty knížek to taky jistí knihovna. ;-) A taky si půjčujeme navzájem knížky s kolegyní v práci - to má i tu výhodu, že si o knížce a o dojmech z ní můžu s někým popovídat. Zdravím. Kl.

      Vymazat
  2. Ty květináče jsou skvělé

    OdpovědětVymazat