středa 27. března 2013

Vzpomínky z dětství. (A doma jeden malý marod.)
Childhood memories. (And one little patient at home.)  






     Ale jak tomu malému marodovi vysvětlit, jaká vzácnost býval šumák.
     A co teprve vitacit! :-)

8 komentářů:

  1. Marodovi přeji brzké uzdravení. Knížku jsem nedávno četla dětem, spousta pasáží, už jim nedávala smysl. Všechno má svůj nezadržitelný vývoj i takový šumák ...

    OdpovědětVymazat
  2. To je jako s Honzíkovou cestou a družstevníma slepicema... Nevím, jak vysvětlit o jak velkou vzácnost tehdy šlo, nicméně u nás v samoobsluze v létě měli nefalšované sáčky s názvem Šuměnka a já se mohla z nostalgie zbláznit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme měli Lucinku nedávno půjčenou z knihovny. Jako malá jsem ji uměla nazpaměť. Ale jak říká Marvael, i když to rve srdce, některé věci už syn prostě nechápal...

    OdpovědětVymazat
  4. Na šumivej celaskon je malej marod asi moc malej;) Knížku pro Lucinku máme doma jenom zimní a už pěkně odrbanou, jak jsem si ji furt prohlížela:) Ať je Františce líp!

    OdpovědětVymazat
  5. ... sumak , vitacit, sojovy valecek za 50 haliru, lednacek a prava ruska zmrzlina.
    Ale ze tenkrat nebylo zase tak spatne detstvi?!
    Brzke uzdraveni.

    OdpovědětVymazat
  6. zrovna nedávno jsme vyprávěli dětem o šumáku a vitacitu! ó, to synchronní vzpomínání.
    sojový váleček ano, ten byl taky fajn. a ta sranda, když jsem do průhledného obalu od něj dala starou babiččinu natáčku a bratranec se do ní málem zakous! :D

    OdpovědětVymazat