pátek 13. prosince 2013

Letos.

Letos mě nevypekly, holky moje.
This year together






10 komentářů:

  1. Já bych tak chtěla slyšet, co si ty veselé pekařky povídají..:)

    OdpovědětVymazat
  2. To mě taky,mě ta moje teda vypekla,bavilo jí to se mnou asi 10minut.
    Ale je pravda,že jsem jí nevyprávěla nic veselého.Musím se polepšit a dívat se jak to jde Mařence s Františkou

    OdpovědětVymazat
  3. Františka strašně nenápadně ujídala těsto. A přišlo jim to vtipný, nebo co... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky šikovný to jsou! A tak krásný jména:-).
    Našeho Skřítka pečení taky moc baví. A hlavně teda ujídání:).

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu krása, ty společné fotky. Myslím, že za ně budou jednou moc rády. Parádní sourozenecké spiklenectví.

    OdpovědětVymazat
  6. Takže letos nebudou čtyři plechy mraků? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šikovný holčičky, rohlíčky i perníčky vypadají krásně. Domi taky pomáhá, ale ujídá a ujídá, je to těžký uhlídat.)

    OdpovědětVymazat
  8. A pak že to nejde, to focení! Jak jim to tam pěkně sluší.... ale myslím, že mraky by se ještě pořád daly zvládnout, ne? :) třeba letos is kapkama ... nebo sněžný ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněžný mraky byly už vloni: http://www.pondeli-pondeli.blogspot.cz/2012/12/aspon-z-mych-mraku-snezi.html
      Ale osvědčily se, asi bude z mraků sněžit i letos...

      Vymazat