neděle 12. ledna 2014

Kalendář.

Letos (nebo vlastně spíš vloni na konci roku) jsme nějak zanedbali výběr nového nástěnného kalendáře do kuchyně. A jak nám tam na začátku ledna pořád ještě visel loňský prosinec, všimla jsem si, že loňský kalendář má z rubu dvanáct krásně bílých listů... Letos budeme mít vlastní! 

Calendar.




Byla jsem překvapená, když holky nadšeně souhlasily, že jednotlivé měsíce ztvárníme spíš pomocí barev a tvarů, než konkrétními zobrazenými věcmi.  


Čárkovaný duben Mařenku s Františkou bavil nejvíc. Teď čárkují, kam se dá.
Mi, děkujeme za inspiraci!



Jednotlivé měsíce vznikají postupně. Jsme v půlce roku... :-)


14 komentářů:

  1. parádní ! už se těším až budu mít taky doma takové kreativce .. :) .. a červen je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasný :-)
    Náš kalendář by pravděpodobně byl ve znamení aut...ale proč ne :-) Zkusím to zítra nadhodit a uvidíme, jestli se děti chytnou :-)
    Každopádně děkuju za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Takový by se mi taky líbil, kam se na něj hrabou kupované. Těším se na pokračování:)

    OdpovědětVymazat
  4. teda holky...to je krása...bezedná studnice inspirace jste!

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, to je nádhera! Tomu říkám správná holčičí spolupráce! Já bych asi měla problém s tím, že bych chtěla koukat na všechny obrázky najednou:D Sovičky jsou úplně ňuňu no a tulipány mi tady zase voní přes monitor:-) Už se těším na další půlku !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. U mě vede leden a duben. ty čárky jsou fakt super. jsem zvědavá na další měsíce.

    OdpovědětVymazat
  7. :-) taky jsme s tvořením domácího kalendáře teprve v půlce roku. My ho máme proti vašemu hodně strohý, do kalendáře toho potřebuje hodně psát, tak na obrázky nezbylo moc prostoru. Ten váš se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkujeme! Mám z kalendáře radost. Musím říct, že takhle často jsem se na ten loňský kalendář nedívala. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Takový nějaký krásný prosím příští rok ke koupi :) Popřemýšlejte o tom s holkama, já myslím, že kupci by se našli. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude asi lepší, když si každý doma vyrobí vlastní, ne? :-) Ale moc děkujeme!

      Vymazat
  10. Jééé, strašně bezvadné :o***

    OdpovědětVymazat