úterý 22. dubna 2014

Pondělní ráno.

Monday morning.



8 komentářů:

  1. Mazanec s mandlemi vypadá výborně. Hned bych si dala. Krásný miska i vázička v pozadí.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně obarvená vajíčka- moje nedostižná velikonoční meta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdano, po prvním barvení byla ta vajíčka všechna tak divná, že jsme je musely máčet ještě znovu v jiných barvách - tak z toho letos nakonec vznikla taková barevná divočina. Ale holky vydatně pomáhaly a měly z té divoké barevnosti radost... :-)

      Vymazat
  3. To jsou nejhezčí vajíčka, která jsem viděla...povedla se vám moc♥
    To jsou voskovky v té spodní vrstvě?
    Máte nádherné fotografie a kouzelné prostředí.
    Mějte pěkný den, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-)
      Spodní vrstva je obarvená v barvě na vajíčka, potom se na vajíčko navlíknou gumičky (my používáme nastříhané prsty z gumových rukavic) a pak jsou vajíčka znovu obarvená v jiné barvě.
      Taky přeju pěkný den.

      Vymazat
  4. Krásný den, právě trávím druhé odpoledne na Vašem blogu, poctivě zapisuji do svého sborníku inspirací pro předškolní děti a kochám se nádhernými fotografiemi. Včera k večeru jsem se dokousala až do roku 2011 a trochu smutně jsem si povzdechla, že "už je jako konec" ..... takže zatím moc děkuji za úžasné inspirativní psaní, jako učitelce se mi dostalo něžného pohlazení a ujištění, že jsem našla někoho dalšího, kdo vychovává své děti s láskou ve tvořivém, estetickém a podnětném prostředí. Většinu zmíněných knih předčítám jak mladšímu synkovi, tak dětem ve školce, no a dnes jsem naprosto "překopala" původní plány a začala jsem s dětma vyšívat ptáčky, vypadají skvěle a děti to moc baví. Moc ráda budu nakukovat a teď si jdu odpočinout, protože tolik času na PC netrávím dohromady snad ani za celý měsíc :-)) Příjemné odpoledne, Mirka

    OdpovědětVymazat