úterý 24. června 2014

Ještě jednou Knihex.

Úlovky.



     Františka si vybrala Psí knížku. Byla to láska na první pohled.



     Mařenka se rozhodla pro Kamarády z abecedy.
     Z těch písmenkových panáčků je nadšená... :-)  


     A taky budeme trochu stříhat s napoli.
     (Držte mi palce, ať se mi ten provázek zezadu nezašmodrchá...)



     Zapisovat s Cestou domů.

 
     A možná trochu cestovat. Když ne ve skutečnosti, tak aspoň s Miroslavem Šaškem... 


     A ještě jednu knížku jsme si pořídili. Ale o té vám napíšu až zítra. :-)

12 komentářů:

  1. Jedna hezčí,než druhá.Už se těším na zítra.
    A do Psí knížky jsem se taky zamilovala

    OdpovědětVymazat
  2. Psí knížku jsme koupili taky. Ahóóój!

    OdpovědětVymazat
  3. Zdrowim Klárko, Psí knížku už jsem taky objednala přes net a je na cestě k nám. Moc se na ni těším! Kouzelně jste si to na Knihexu užily. Byl plný barev. Škoda že je to pro nás tak daleko. Ale třeba se příští rok hecnu;-D... Jinak uctivě děkuji za krásné tipy na knihy. Už máme doma a zrovna čteme Mizící hmyzící a na předčítání už čekají Rybí sliby;o). Prímové dny letní vinšuji plné úsměvu a veselého skotačení, páčko Míša.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky děkuju, to mám radost. :-) Krásné léto i Vám!

      Vymazat
  4. Já si to snad nemůžu ani prohlížet totok, natož tam jet:-) Neutrácím zbytečně, ale tady bych se asi zbláznila. Teda to dítě ve mně:))

    OdpovědětVymazat
  5. Zápisníček máme stejný:)ještě přemýšlím co s ním, možná zaznamenávat prázdninový deník, i když už nás dohromady čeká jen pět dní...:)a napoli jsem vůbec neznala!krása!a prosímtě co se s tím stříhá a provázkuje?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, to je princip takových těch tahacích panáků, jak hýbou rukama a nohama. Můrka hýbe křídlama a z koruny stromu vykukují zvířátka. Víc tady: http://www.napolistranky.cz/tahaci-panaci-2

      Vymazat
    2. a ták!tak to joo(tedy téda to se mi moc líbí!a určitě by se mi to zašmodrchalo:)

      Vymazat
  6. tak jsem se zase při noření do oblíbeného blogu zanořila až sem, hlásím. a děkuji jako vždy za zážitky. nejvíc ty fotky si užívám. umíte to, Klárko. a ty holčičky nádherné, to vyšívání, výlety a knížky...ach. ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat