úterý 26. srpna 2014

Den po dni...

Day after day... 











9 komentářů:

  1. mumini jsou bezvadný. Znáte neviditelné dítě a jiné příběhy?moje úplně nejoblíbenější:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Známe. A máme rádi moc. (Často si na tu neviditelnou holčičku vzpomenu, když mám chuť být sarkastická...)

      Vymazat
    2. přesně tak! na vánoce předčítám vánoční všem co znám a vidím se v dětech, co chtějí s bambulem stavět lunapark a miluju čenichův pláč pro darovaného bobika...

      Vymazat
  2. Františka zpívá opravdu velmi procítěně!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpívá Kometu od Nohavici. Vskutku procítěně. :-)

      Vymazat
  3. taky jsem si minulý týden koupila ukulele ;-) ale kometu ještě neumím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, on ten Františčin doprovod je taky zatím akordově dost prostinký (vlastně umí jen C dur) - ale vyvažuje to nasazením a procítěností zpěvu... :-)

      Vymazat
  4. Mumínci! Moje velká platonická láska na střední mi říkala Mumíno... vždycky, když to vidím, mam nostalgickou náladu :).

    OdpovědětVymazat
  5. boží fotoset! ta nálada a ty barvy!

    OdpovědětVymazat