pondělí 29. června 2015

Rozkvetlá.















     Ještě jednou z Botanické zahrady na Albertově.
     Protože je opravdu nejkrásnější...

6 komentářů:

  1. Nejkrásnější jsou ty Tvoje dvě kukačky!
    Ale zahrada taky:)...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherý fotky! Ať žije léto :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouho jsem neměla čas číst virtuální svět. Včera se chvilka našla a já domloumala opět až k vám. S trochou smutku přečetla i to o blogo prázdninách a řekla si: "holka s tím se smiř, život je pes". Ale ta dnešní květena. Ach ooooó hluboký obdiv přírodě i fotografce. Píšu si ke svým životním cílům: CHCI UMĚT VIDĚT A FOTIT JAKO PONDĚLÍ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óó, děkuju! :-) Já zase toužím umět vyuŽÍT každou minutu jako bududub!
      A blogoprázdniny máme jen my "Tři", já tu občas budu...

      Vymazat
  4. Nááádherné poetické fotky! Úplně na mě dýchlo léto a pohoda :-)

    OdpovědětVymazat