pondělí 22. května 2017

Dříve než...


     Poslední dny se mi nějak nedostává energie.
     Cpu se mandlemi v čokoládě na všechny způsoby - tyhle jsou v čokoládě s kávou.
     A víc, než čtu, prohlížím.












     Jimmy Nelson: Before They Pass Away

7 komentářů:

  1. Jéé, to máš skvost! To je ta větší varianta knihy, nebo normalní velikost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta menší, v pevné vazbě. I tak je dost velká. :-) Velkou jsem měla v rukách, to je fakt obr!

      Vymazat
    2. A je fakt krásná. Fotky jsou nádherný a je úžasný, že se Jimmymu Nelsonovi podařilo zachytit tu různorodost, která už opravdu rychle mizí. Můj muž je etnolog, tak to máme skoro jako studijní materiál. :-)

      Vymazat
    3. Právě mi i tahle připadá velká... Naživo jsem je neviděla. No dávám si na wish list, z těch fotek mě mrazí.

      Vymazat
  2. Ja som na čistých mandliach permanentne a ...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za super tip na knihu. Fotky vypadají úžasně.Petra

    OdpovědětVymazat