pátek 22. září 2017

H + H

Hello Nature
Naše druhá (zatím) knížka, kterou jsme pořídili u Dlouhé punčochy.








     Jo, podzime, vítej. Už jsem se s tebou smířila...


     A taky máme novou Hildu. Je zase skvělá!
     To zdobení s tím nijak nesouvisí, to je zase jiný příběh. ;-)


7 komentářů:

  1. Tolik krásných knih teď vychází, děkuji za tip na další.

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, jak sis knížku od Punčochy pořídila? Já jsem teda dost natvrdlá, čekám, až budou mít holky e-shop, jinak netuším, jak si od nich knížku koupit (do Brna se teď nechystám..). (A povyprávěj příběh se zdobením ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, nic si z toho nedělej, jsem taky natvrdlá. a zdobení mě moc zajímá a zdravíme Hildu!Naše Hildy a Větvíci a Poleňáci čekají netrpělivě na 2018...

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, Jitko, Punčoše stačí napsat e-mail nebo zprávu přes FB (než zprovozní e-shop).

    OdpovědětVymazat
  5. Na Hello nature mám spadeno už možná rok a pořád se ne a ne odhodlat ji koupit, pořád se přesvědčuji, že je na ní syn ještě malý.. Ale je tak překrásná!

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem si ji u Dlouhé punčochy musela pořídit. Hned jak jsem ji u nich viděla, věděla jsem, že to nějak musím zařídit. :-)

    OdpovědětVymazat