čtvrtek 23. listopadu 2017

Profesor Astrokocour













     ... a když to říká Jiří Grygar, bude to pravda. ;-)
     Mně se tahle knížka o vesmíru líbí fakt moc!
     Jsem zvědavá, co na ni řeknou pod stromečkem naše astrokočky...

     -------
     Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla 
     a prostě chci jen poslat informaci o nich dál. 
     Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný. 

13 komentářů:

  1. ♡♡♡.

    (Můžou si to pak navzájem recenzovat na hřišti všichni tři.)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je skvělá! Je vtipné, když dětské knihy recenzují vědci.

    Holky nesledují tvůj blog? Já už se pomalu bojím něco ukázat, aby to některá z mých kočiček neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Často mi koukají přes rameno, mají právo veta na fotky s nimi, ale samy blog nesledují - takže když jim to neukážu, je to v suchu. ;-)

      Vymazat
    2. Ale nějakej super tajnej překvápko dárek bych sem taky radši nedala... :-)

      Vymazat
    3. Tak to jo. Držím palce, ať si ničeho nevšimnou.

      Vymazat
  3. Parádní knížka, přesně podle mého gusta. Díky za tip. Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle! My jsme zrovna nedávno s dcerou řešily Lajku :) a vůbec ji vesmír hodně zajímá a já nemám odpovědi.

    OdpovědětVymazat
  5. MOC děkuju za tip! Nemám ještě Ježucha pro děti domácí ani školní.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o svolení, zda bych mohla jednu z Vašich fotografií "Astrokocoura" s proklikem na Váš web a samozřejmě s uvedením zdroje použít na svém webu, na němž prodávám hračky. Záměrně nepíšu jakém, ať to nevypadá jako promo :-)) Můj email je petra.dominkoav@gmail.com
    Děkuji přede za reakci! Petra D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, nemám s tím problém. :-) Napíšu Vám i e-mail. Zdravím. Kl.

      Vymazat
  7. Je parádní, taky jsem ji objednala svému malému astrokocourovi k Ježíšku. Těším se, až ji budu mít v rukou... Hezký den!

    OdpovědětVymazat