pondělí 15. ledna 2018

Nejprv práce, potom zábava?

Ta knížka je prostě vtipná, zábavná a taky krásně udělaná.














     A můžete si takovou "hole book" zkusit taky...










     POP - PAP studio

-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.


7 komentářů:

  1. :) mě baví, jak se do toho holky pouští, evidentně s chutí.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych chtěla někdy vidět fotku celé tvojí knihovny .Kde to skladujete ?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo, máme jednu velkou a jednu menší knihovnu v obývacím pokoji a Mařenka s Františkou mají svoje knížky v policích v dětském pokoji. Asi máme víc knížek, než je v domácnostech úplně běžné, ale není to nic závratného. Moji rodiče mají určitě knih víc. :-) Nemáme moc velký byt a knížky máme sice rádi, ale taky musíme (a chceme) mít doma prostor pro žití... :-)

      Vymazat
  3. Holkám to jde výborně! Moc se mi líbí pletařka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta Mařenčina kosmonautka, co po práci nejradši plete, taky baví nejvíc. :-)

      Vymazat
  4. Děkuju za tip. Týjo, holky válí. (A tu poznámku pod čarou plně chápu...). Krásný den, j

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko, to mě ani nenapadlo, že by Vaše prezentace knih byla komerční. Z příspěvků s knížkami srší opravdová láska ke knihám a bezprospešnost a nezištnost. Já na mnohokráte děkuji za ty kouzelné tipy:-). Mnohdy už jsem Vaši inspiraci mile ráda využila, neboť mám holčičky ve stéjném věku jako Vaše a máme stejný šmak. Knihy milujeme i nakladatelství, které zde prezentujete. Míša

    OdpovědětVymazat