čtvrtek 20. září 2018

Malé podzimní...

radosti.



     Nové - rodinné - číslo Rakety.
     Září je prostě těžká zkouška - rodičovské trpělivosti, ale je mi jasný, že na druhé
     straně jsou taky lecjaké výzvy... A tak nám téma "Rodina" se vší tou laskavou
     smířlivostí přišlo opravdu vhod.



     Kaštany jsou podle mě jedny z nejkrásnějších věcí na světě. Miluju.



     A ještě kousek léta - tetovačky od Andrey Tachezy.


-------
Jo a ani tenhle příspěvek není nikým sponzorovaný. Raketu máme předplacenou, protože za to fakt stojí. 
Tetovačky si můžete koupit přímo v e-shopu Andrey Tachezy nebo - jako my - třeba v Hračkotéce. 
Snad jen to babí léto mě sponzoruje (paprsky). Děkuju. 

2 komentáře:

  1. Já ti taky děkuju.Za tvoje obrázky,čekám na ně,a pak už můžu jít spát.V míru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdano, to je vzájemný, já u Tebe taky mír nacházím... Děkuju. A dobrou.

      Vymazat