pátek 9. listopadu 2018

Kde domov můj...


     Po včerejší Ilustrované Ústavě dneska půvabná autorská knížka Anety Františky Holasové
     o české hymně.





     S pracovním sešítkem pro starší děti.
     A ten Ještěd na zadní straně knížky mi udělal fakt radost. :-)


-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

6 komentářů:

  1. Krásná knížka! A rovnou 2x? Děkuju za tip. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Už na tuto knížku čekáme, až k nám doputuje - objednávala jsem ji z nějakého katalogu, co jich teď dcera nosí spoustu ze školy. Občas se v nich dá najít i něco tak pěkného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ty katalogy doma taky poctivě procházíme, holky na tom trvají. :-) A dají se v té záplavě knih najít i pěkné tituly... Zdravím. Kl.

      Vymazat
  3. Děkuju za inspiraci pod stromeček.I taky za fotky Berlína, psala jsem tam delší komentář, který mi cosi virtuálního sežralo, sakryš.
    Zkrouhla jsem čas strávený na netu na (zatím téměř) minimum, ale Tvůj blog je jedním ze tří, které si nechám. Tímto znovu děkuju a dávám vědět, že i když reaguju málokdy, tak čtu s radostí a kochám se, tak jako určitě spousta nás dalších víceméně mlčenlivých.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, času mých návštěvníků si vážím! Děkuju a přeju krásné dny. Kl.

      Vymazat