pondělí 15. června 2020

Všechny ty rozmary...

počasí.



















 



     A všechna ta svěží krása po dešti.

11 komentářů:

  1. Kláro a četla jste od Hoega Susanin efekt? Myslím, že jsme si spolu kdysi psaly o knize Cit slečny Smily pro sníh...a právě na Susanin efekt mě absolutně nalákala věta: Představte si Smily jako čtyřicetiletou matku dvou dětí a dostanete Susan.
    Četla jsem to tak horlivě, že jsem přišla o začátek konzertu Sto zvířat, dočítala jsem to před kulturákem:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Magdo, Susanin efekt jsem četla a moc se mi líbil. Tvýma očima je pro mě bohužel trochu rozčarování... Kl.

      Vymazat
    2. Dobrý večer, jaké rozčarování máte na mysli? Ta anotace vypadala celkem zajímavě - takže opak je pravdou?
      Magda

      Vymazat
    3. Právě že podle anotace to vypadá dobře, téma je fakt zajímavé - ale připadalo mi to nakonec spíš jako sbírka prohlášení a frází. :-( Škoda. Ale je to můj dojem, třeba to někdo jiný uvidí jinak...

      Vymazat
    4. Jen tak mě napadlo - nepřekládal to někdo jiný? přiznám se, že si nepamatuji, kdo překládal Smily a Susan.
      Magda

      Vymazat
  2. Ty fotky prostě voní vodou a děštěm a tím vším, co tak na podmračených jaroletních dnech miluju...:-) Barevný klacky už jsem obšlehla, tak teď musím ještě mamce pořídit kačenky do sudu...:-) A díky za tip na dalšího autora, zkusím dle reakcí tedy nejdřív nějaké dřívejší kusy... Kláro, váš blog, to je moje oáza radosti a inspirace, díky za to! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petí ahoj, předem malé varování.
      Kdysi jsem na Smilly četla kritiku, s kterou jsem i souhlasila.
      Já, netechnický člověk jsem někdy měla problém se orientovat. Severská jména jsou oříšek sami o sobě ale tady bylo pro mě obtížné se orientovat na obrovské lodi. Kdo šel kam, kudy...:-))
      Susanin efekt je strhující - neprozradím nic tajného - Susan má "dar", že v její blízkosti nikdo nelže. Moc zajímavý příběh a se Smilly nemá přímou vazbu, takže Susan můžeš klidně přečíst první.
      A kdyby se Ti náááhodou nechtělo číst, tak je natočený film Stopy ve sněhu a celkem povedený.
      Pa Magda

      Vymazat
    2. sama o sobě!!!!!! (bych neusnula:-))
      Magda

      A k dešti, jsem podzimní, miluji mlhy plískanice déšť...když prší, pouští se "dešťová muzika", čtou se dešťové ponuré knížky...k dešti piju zásadně bílé víno:-)))
      (jen mi tu radost kazí představa, jak to někde lidem drtí domovy....)

      Vymazat
    3. Překladatel je u všech tří knih stejný, tím to nebude... ;-)

      Vymazat
    4. Petro, zdravím a děkuju! Klacky i kačenky jsou takové malé radosti, co dělají okolní svět veselý. :-) Cit slečny Smilly pro sníh je už klasika, je to skvělá kniha, fakt doporučuju. Susanin efekt je taky hodně dobrý. Za mě můžete začít kteroukoliv z nich. kl.

      Vymazat
  3. Zdravím Kláro, díky za to krásno :). Poradila byste, prosím, kam na kačenky?
    Přeju Vám krásný den. Blanka

    OdpovědětVymazat