neděle 15. listopadu 2020

Přišel balík...

knížek z Dlouhé punčochy. A to je vždycky radost. 

Jenže většinu knížek objednával Ježíšek, takže vám je teď nemůžu ukázat. :-) 

Ale tuhle jo. 


Jedenáct zvířecích rodin představených bez obvyklých stereotypů ve vtipných verších Robina Krále a v nejmilejších ilustracích Andrey Tachezy. Láska na první pohled. Ale i při stém čtení a prohlížení máte co objevovat - a znáte to, to je u knih pro nejmenší děti obrovský bonus hlavně pro rodiče. ;-) 
Ofsetový tisk, ruční vazba v plátně. 
Tohle je poklad do každé dětské knihovničky, věřte mi. Já už po ruce žádné batole nemám, tak jsem si leporelo koupila prostě pro sebe. :-) 



U každé zvířecí rodiny máte navíc pěkně naučně uvedené označení samice, samce a mláďat. 


Robin Král, Andrea Tachezy
Když dá husa huse pusu

-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

4 komentáře:

  1. Klárko, děkujeme! Liška, Robin i já. Jsem moc ráda, že se ti líbí,

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda vaše tipy na nové knížky, taky si dětské kupuju sama pro sebe /vnoučata snad někdy budou :-)/. Od září jsem se stala knihovnicí v malinké obecní knihovně, takže už se můžu vyřádit podle chuti /a financí/. Ještě jednou díky, mějte se fajn. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Petro, děkuju za zprávu, moc mě těší, že moje tipy na knížky jsou někomu k užitku. Knihovnice - to zní výborně! Mějte se taky krásně, zdravím. Kl.

      Vymazat