neděle 27. listopadu 2022

První adventní neděle

Já jsem v klidu, mě nic nehoní. 
Teda honí mě třeba leccos v práci, ale na Vánoce se těším, připravuju úplně pomalu, dárky budou, stromeček bude, nějaké cukroví bude, procházka vánoční Prahou snad bude. Jinak žádné velké ambice nemám, předvánoční úklid nepraktikuju, koho potkám ještě letos, fajn, jinak příští rok je taky času dost... 
Přeju si, abychom byli na Vánoce zdraví. 



     Adventní věnec kameny a břečťan z lesa za domem. Líbí se mi symbolika břečťanu - věrnost, láska, přátelství, síla, nesmrtelnost, hluboké myšlenky. Je v něm všechno dobré, zdá se... :-)


     Adventní kalendáře u nás jako každý rok čokoládkové. Já ty vylupovací čokoládky jako dítě milovala, adventní kalendář nám nosil Mikuláš - a tak jsem si první večer mohla otevřít hned pět okýnek. :-) A dobrou čokoládu my pořád můžem... Jen teda teď už pěkně od prvního prosince. 


     Hezký adventní čas vám přeju! 

4 komentáře:

  1. Krásný a spokojený adventní čas.A děkuju za Vaše psaní,je to moc milé zastavení se.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. ach! a ta prvni fotka je docista jako ze stuclinky a zachumlanka, kdyz se smrk za chalupou "ovesil nahrdelnicky z kapicek a po pesinkach hrkaly potucky jako z kristalu". pokojny advent preju, magdalena

    OdpovědětVymazat