pondělí 29. září 2014

Ještě...

... pár fotek z továrny.
Some more photos from that factory.






9 komentářů:

  1. Skvělý! Moc krásný fotky, i barvově, jak by řekla Andrea. Já vůbec nevím, proč jsem tu tzv. Blogosféru tak dlouho ignorovala...

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, já myslím, že bys klidně mohla dodat další fůru "ještě" a nenudili bysme se... tak inspirativní ten prostor byl.

    OdpovědětVymazat
  3. To světlo! To světlo!
    My byli dneska uvnitř Invalidovny. Taky zážitek...

    OdpovědětVymazat
  4. Pracuju na tom, aby mi vesmír poslal nějaký prachy (teda kecám, pracuje na tom vesmír…), tak ti pak vydám knížku fotek, jo? (Ale pochopitelně nevim, kdy to bude, čas z hlediska vesmíru jaksi… Tak ti dyžtak vydám druhou nebo třetí nebo čtvrtou…)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, ujednáno. :-) Nebo v nějakém druhém, třetím, čtvrtém životě... I když ty vesmírný prachy Ti přeju už v tomhle! :-)

      Vymazat
    2. Kazdopadne radsi bud pripravena, jo? I kdyz to vlastne jsi, ja myslim, ze uz bysme tu knizku daly dohromady ted, co mas krasnyho materialu! Ale ted pst, nechame pracovat vesmiiir :)

      Vymazat
    3. Jsem tiše jak myš... ;-) A děkuju. Tiše.

      Vymazat