úterý 22. května 2018

40



     Narozeninový výlet do Prahy a tři krásné výstavy v Muzeu Kampa:
     Jan Zrzavý
     Pravoslav Sovák
     Vladimír Škoda 



     Tak já nevím, mám od té čtyřicítky něco čekat?
     Já asi nečekám nic. :-)

22 komentářů:

  1. Všechno nejlepší!!!

    (Rozhodně je lepší,nechat se překvapit,za sebe ale musím říct,že jsem 40 nemohla "rozchodit")

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnou čtyřicítku, Klárko! Myslím, že to je na ní nejlepší, že člověk už vlastně nic nečeká.. a pak se dějou věci!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Kláro, čtyřicítka je super věk, já jsem byla jen spokojená. Všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné narozeniny. Já teda od čtyřicítky velký převrat. Ale tobě přeju ať všechno plyne hezky dál.

    OdpovědětVymazat
  5. … u mně 40-50 nejlepší roky :-) všechno dobré vinšuju
    jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Klári, vše nej nej nej! Hodně zážitků a dobrodružství přeji. <3

    OdpovědětVymazat
  7. Mně bude v říjnu a nemůžu to rozchodit už teď. Ale nejsi v tom sama a jednou tam budou všichni... :-) Takže všechno nejlepší a krásně to oslav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky v říjnu..a vůbec mi z toho není dobře...Terka

      Vymazat
  8. Kláro, všechno nej, nej, nej! Vítej v klubu! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší a vítejte v čtvrtém patře - já tu jsem od prosince a za mně dobrý:-) Člověk má lepší výhled a tu druhou půlku života si užívám :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluju, bude se vám to líbit!

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji, aby případné neočekávané věci byly jen pozitivní a inspirativní :-) Taky mě to letos čeká, nevěřím, že přijde nějaký zlom... jen chci více naslouchat, stále se učit a snad co nejvíc dávat dál...

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju! Tak se asi i trochu těšim... :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc radosti z každého obyčejného dne přeji, ať už je nám kolik chceme ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Kláro, myslím, že mnohem horší bude odchod dětí z domu. Já už dopředu plánuju pejska, aby bylo o koho se starat :-). Vše nej...Silvie

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno nejlepší přeju, u mě čtyřicítka i další roky po ní nejlepší doba... Svůj život jsem změnila od základu a je to krásné. Jasně, že jsem se o to musela sama přičinit, ale ten věk a to, co jsem už prožila mi daly možnost vidět vše z jiné perspektivy a zjistit, že se mám ráda a že sama sobě stojím za to, abych pro sebe dělala to nejlepší. Spousta žen, včetně mě, byla vychována k tomu, že se musí obětovat pro druhé a na sebe úplně zapomenout a to je veliká chyba. Holky, mějme se rády a žijme :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno nejlepší. Bude to určo stát za to i dál.

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuju! Mám radost, že (a co) píšete...

    OdpovědětVymazat
  18. Dodatečně vše dobré přeju!hodně lásky a aspoň trochu klidu♡

    OdpovědětVymazat