neděle 9. prosince 2018

Adventní...

dny. Teda spíš večery. 


     Svíčka "louka" ze Zahrady na niti (v týdnu jsem tam byla dvakrát a trochu jsem nám
     to doma ozelenila).
     Horká griotka v kalíšku od ema mamisu a každoroční příprava kalendářů s fotkami
     z uplynulého roku.


     Čárka tužkou k čárce při čekání na odpověď na pracovní e-mail...


     A tohle je naše společné večerní adventní čtení za první týden.
     Knížky, které se dají přečíst společně pod peřinou za jeden večer. Vytahujeme naše
     dávné nejoblíbenější. Můžete je brát i jako osvědčené tipy pro menší děti. :-)


     A ještě čepičku.



     Krásné dny přejeme.

6 komentářů:

  1. Hohoho, tak já tento týden taky četla Kočičku z kávové pěny a Psí knížku. Bohužel Tobís zatím čtení miluje daleko míň než já. Ale pracuju na zlepšení!

    OdpovědětVymazat
  2. Adventní čtení je výborný nápad,budu muset Náťu naťuknout:-)
    A vaše pečení na IG taky krásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám to společné čtení teď vyloženě sedlo. A k tomu pečení - už si začínám myslet, že v těstu na vanilkové rohlíčky musí být nějaká chechtací přísada, holky dostanou takový ten nekončící záchvat smíchu u koulení rohlíčků snad každý rok. :-)

      Vymazat
  3. V sobotu jsme také četly s Bety Chlebovou Lhotu. Více než čtení jsme se věnovaly fotografiím a zkoumaly, jak vše vyrobit :-)
    Užívejte poklidný advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Taky jsme to podrobně studovaly (i když holky teda po mně chtějí, abych přečetla i každou bublinu, znova jsme se nasmály u katalogu báby Patkové a cen udávaných v droždí). Úplně mě láká to zkusit - ale mám obavu, že bych nakonec zvládla tak akorát duchnu z bagety, co má Jasmína. :-)
      Krásný adventní čas i vám. Kl.

      Vymazat