úterý 25. prosince 2018

Ejhle tamhle...

v Betlémě
svítí zoubek, zdá se mně.


     Mařence se už několik dní viklal zub, ale odmítala si ho vytrhnout. Až jsem jí
     slíbila, že když si ho vytrhne, pověsíme ho do našeho betléma...
     A tak tam teď svítí namísto betlémské hvězdy.
     Mařenka, zdá se, spokojená.





 


     Krásné svátky!

7 komentářů:

  1. Chichi, Vincek si taky včera večer vytrhl zub, ale betlém nemáme, tak jsme ho vyhodili. Krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vám taky krásný sváteční dny! Mařenka s těma zubama dělá strašný divadlo, minule, než si ho konečně vytrhla, omdlela na školním výletě... Ještě že rovnátka nosí Františka, s Mařenkou bych ta zubní vyšetření asi nepřežila. :-)

      Vymazat
    2. :)) On teda Vincek je na tom jako Mařenka, ale když si minule odmítal vytrhnout zub, co byl už asi 14 dní na vypadnutí, tak jsem mu zabavila mobil a řekla mu, že ho dostane, až bude zub venku. Byl venku okamžitě:). Tudíž jsem obdivovala tvůj nápad s betlémem a pozitivní přístup;).

      Vymazat
    3. Ááá, to mě nenapadlo, to zkusím příště... :-)

      Vymazat
  2. To lití olova, to vypadá na nějakou exotickou cestu, nebo tam jenom já vidím palmičku?:-) Krásné Vánoce! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, našli jsme tam ledacos... ;-) Krásné Vánoce i Tobě! Kl.

      Vymazat