úterý 27. dubna 2021

Červená a zelená...

a obě skvělé! 


(Ty lepší) možnosti vesnice. Portréty dvanácti vesnic, které se daří přetvářet tak, aby se v nich lidem dobře žilo. Povzbudivé čtení v krásném provedení. 
















A už druhý výběr fotografií a veršů z fotodeníku Davida Macháčka.
"Nejsem fotograf, jsem pouhý pozorovatel, tulák ve svých dnech a fotografiemi si do paměti zapisuji chvíle, které si potřebuji nebo chci uchovat. Nechodím snímkům naproti, nechodím fotografovat, s těmi obrazy se skutečně potkávám," říká David Macháček. A já moc ráda potkávám Davidovy deníkové záznamy a obdivuju jeho schopnost vidění. Pravidelně každý den. 






     Michaela Hečková, Matěj Chabera: 
     Možnosti vesnice. Portréty architektonické proměny českého venkova 
     Meziměsto, 2021

     David Macháček: Potkal jsem 
     Nakladatelství Zeď, 2021

-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

4 komentáře:

  1. Už dávno jsem ti chtěla napsat,že jsi můj knižní guru.Děkuju♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to mám radost, že se moje občasné knižní tipy hodí. :-) ♥

      Vymazat
  2. Dobrý den,
    Už jsem prolistovala Ztracenou duši, knihu jsem objevila díky Vám. Je tak nádherná, že mi vnesla slzy do očí.
    Tak Vám děkuji. Ten deník s fotkami mne také láká. Zakoupila jsem už i druhý díl knihy Pracoval jsem mnoho - díla Josefa Čapka..kouknete. Kristina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Vám Ztracená duše líbí!
      Pracoval jsem mnoho mě láká, první dva díly vypadají nádherně. Ale je to teda investice... :-)
      Zdravím! Kl.

      Vymazat