pátek 23. dubna 2021

Dělám si radost...

knihami.  
Co na tom, že jsou třeba dětské (už dávno nezastírám, že si dětské knížky kupuju pro sebe, když mi děti z obrázkových knížek vyrostly) nebo v jazyce, kterým nemluvím... :-) 























     František Skála: Velká kniha Vlase a Brady. 
     František Skála, 2021.

     Olga Tokarczuk, Joanna Concejo: Ztracená duše. 
     Host, 2021.

     José Companari, Jesús Cisneros: ¿Y yo qué puedo hacer? 
     Editora, 2008.

-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

7 komentářů:

  1. Tu španělskou neznám, ani autora, ani ilustrátora. Vypadá parádně, můj šáleček... Jak sis ji našla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt krásná (text teda louskám s pomocí naší Ma, která má španělštinu ve škole, ale už jen ty samotné ilustrace stojí za to). Já už dlouho sleduju ilustrátora Jesúse Cisnerose. No a tuhle knížku si původně objednala omylem podruhé Andrea Tachezy, a když to zjistila, věděla, na koho se má obrátit, jestli by ji nechtěl. ;-)

      Vymazat
  2. To je taková nádhera, asi taky některou zakoupím. Pro sebe, samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
  3. určitě si koupím Ztracenou duši, zaujalo mne to bruslení ! a postava za dvěřmi za sklem a "staré" fotky. děkujeme. už je lépe ? k.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ztracená duše je nádherná, jsem si jistá, že se Vám bude líbit... A děkuju, jsou lepší a horší dny, ale jo, jde to. :-) Kl.

      Vymazat
  4. Beautiful illustrations!!!!!♥♥

    OdpovědětVymazat