neděle 30. ledna 2022

Adriena Šimotová

Adriena Šimotová je mi ze všech výtvarných umělců, co znám, nejbližší. Miluju ji. Věřím každému jejímu tahu, otisku, slovu. Přímé spojení se srdcem.
Udělala jsem si do karantény radost.









S Adrienou, texty Jaromíra Zeminy o Adrieně Šimotové, Arbor vitae, 2020.
Adriena Šimotová 2016/I,II. Soubor studií věnovaných Adrieně Šimotové, prezentovaných v rámci konference věnované její tvorbě, která se uskutečnila v roce 2016 u příležitosti devadesátého výročí jejího narození. Vydal Nadační fond Adrieny Šimotové a Jiřího Johna, 2019.
Krásně vypravené publikace s bohatým obrazovým doprovodem. 

Polozamrzlá hladina ještě z povánočního Liberce. 

-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

8 komentářů:

  1. Kláro, Soubor studií jsi prosím sehnala kde? Chtěla jsem si jej také koupit, ale zdá se, že je rozebraný...? Knihu S Adrienou si jdu vyzvednout zítra, juch!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, já jsem obě ty knihy koupila minulý týden na Kosmas.cz, ale s tím souborem studií jsem měla asi fakt štěstí, vypadá to, že už teď není k dostání...

      Vymazat
    2. Zuzko, v Kosmasu ho mají jen na některých pobočkách. Třeba by Vám ho stáhli do Kosmasu v Brně... Klára z Hradce

      Vymazat
    3. Děkuju, Kláro (z Hradce) :-) Já si to u Kosmase nerozklikla, teď už tam tu skladovost vidím. :-) Nicméně to celé vyřešila Klára Pondělí. :-)

      Vymazat
  2. adrienu jsem dostala k Vánocům od mé kamarádky, kniha je formou rozhovoru, někdy jsou to "těžké" odpovědi . byl o ní v archivu ČT také dokument, kdybyste měla chuť .
    jak úplně stará na kolenou a tvoří ....ach .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten dokument jsem viděla, je nádherný, intenzivní.

      Vymazat