neděle 16. ledna 2022

Dům U Černé Matky Boží

Josef Gočár...















     ... a český kubismus ve všech možných podobách. 
     Rozhodně stojí za návštěvu. 

5 komentářů:

  1. to je velká paráda ! a kubistický věneček ! :D
    máte neuvěřitelný cit pro fotku, ta schodiště jste vyfotila nádherně .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! To schodiště se fotí úplně samo - Josef Gočár ho navrhl geniálně. ;-) A kubistický věneček je milý vtípek, že? Kl.

      Vymazat
  2. Dobrý den, jsem velmi ráda, že stále pokračujete v psaní blogu. Jsem nadšená z Vašich fotek, opravdu umíte. :) A kubistický věneček je prostě nádhera :)
    Přeji Vám krásný nový rok, ať se Vám dobře daří ať je Vám dobře na světě.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Pavlo, moc děkuju! Mám radost, že se tady někdo rád zastaví. Nemám už teď na blog tolik času jako dřív a taky s sebou méně často tahám zrcadlovku a fotky z mobilu dávám spíš na instagram (všechno je teď, zdá se, nějak rychlejší...). Mám to tady ale pořád ráda. O to víc mě těší, že si sem najdete cestu.
      I Vám přeju krásný a šťastný nový rok!
      Kl.

      Vymazat
  3. Parádní to dům. Ikonické schodiště a nádherná kavárna, k mému velkému překvapení a nadšení v ní hraje swing. Do muzea jsme až s jednou blogerkou nešly, to si zas nechávám na příště...

    OdpovědětVymazat