středa 19. října 2016

O Ipsíkovi

Aneta Františka Holasová: Pohádka o Ipsíkovi (běžíliška).
Vyprávění o putování jednoho milého lýkožrouta.










Fakt hezká knížka to je.
A ta střídmá barevnost je tak příjemná.
Nevím proč se mi sem ty fotky nahrávají takové nějaké rozmazané. Ale jdou rozkliknout, tak to kdyžtak zkuste...

U nás velmi oblíbený Lumír od A. F. Holasové tady.

6 komentářů:

  1. Poznámka úplně mimo:
    já jsem z té rozmazanosti taky mrzutá! A na fb zvláště. Co to je???

    Furt si říkám, že bych asi neměla tolik pít ... jenže:
    když já vlastně vůbec nepiju!

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný.
    Co se týče rozmazání - občas se mi taky stává. Někdy je to zapnutou funkcí "doostřit" v programu (která ostrý obrázek pokazí). Jindy změnou rozměru šablony (bez mého vědomí)... atd. Je to boj!

    OdpovědětVymazat
  3. Pondělíčko, ty mi dáváš, další knížka, kterou nutně potřebujeme. Lumír je také náš oblíbenec. No Rozárka miluje všechno kolem včel (hraje si doma s kýblem na hlavě na včelaře) a MEDU! Zrovna nedávno se rozplývala "že by si dala velikou kapku medu, už už na jazyk, mmmm" :-D

    OdpovědětVymazat
  4. ipsíka máme na vánočním seznamu :)
    Ta rozmazanost (třeba na fb nebo různých fórech) je dána tím, že programy automaticky zmenšují soubor podle nejakeho jednoduchého algoritmu, aby to bylo rychlé, a tím ho deformují. Dá se tomu předejít tím, že člověk zmenší ty fotky sám. Grafického programy mají ty algoritmy vymakanější.
    Tedy tak nějak jsem to kdysi pochopila u toho fb. U blogů to bude podobné, řekla bych...

    OdpovědětVymazat