neděle 2. října 2016

TABOOK 2016

















































     Zase to byl krásný den.
     A k tomu ještě setkání s Itukou a s Lenkou.
     Tabook gang :-)



     Tabook tu.


8 komentářů:

  1. áááá, nevím, kam s očima. Příští rok!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím i tady, to jsem já, kdo zdravil tam :). Tabook je pro mě knižní akcí nejlepší, Hravouce jsem taky neodololala... nejen jí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá, tak už vím. :-) Omlouvám se, že jsem se asi tvářila nechápavě, nejdříve jsem vůbec netušila, že pozdravení patří mně. Ale jsem ráda, že jste se ozvala, děkuju! No a odolávat na Tabooku, to se prostě nedá...

      Vymazat
    2. Za to můžu já, že to bylo takové lehce bizarní – chtěla jsem pozdravit a zároveň nerušit čtení a... no prostě do příště si to natrénuju líp! :).

      Vymazat
  3. Mrzí mě,že jsem tě minula...Ale jinak moc hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi neříkej, že jsme tam obě byly v sobotu a nepotkaly jsme se! To mě mrzí... :-(

      Vymazat