sobota 16. prosince 2017

Dům číslo...

To je zase tak krásná knížka!
Andrea Tachezy, Jana Šrámková, Dorotka a pachole...













     Vyprávění o historii jednoho domu.
     Jsem si jistá, že ve vás ta knížka vyvolá taky chuť vyprávět o tom, co zažil váš
     dům - i když třeba vůbec není tak starý jako dům číslo 226 na Letné a nemá
     na fasádě pachole...

     Běžíliška

     -------
     Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla 
     a prostě chci jen poslat informaci o nich dál. 
     Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný. 

2 komentáře:

  1. A jé jé... já už jsem seznamy dárků a nákupy uzavřela, ale tuhle...tuhle ještě budu MUSET koupit.
    Moc se mi líbí. Děkuji za tip a moc zdravím :)
    Jitka

    OdpovědětVymazat