středa 13. prosince 2017

Kam chodí ptáci spát...

Ukolébavky Robina Krále, Jana Lstibůrka a Jaroslava Róny.
Prosté a čisté (přitom ale vůbec ne banální) texty, melodie, obrazy i provedení.
Klid a důvěrná známost té správné peřiny...









     -------
     Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla 
     a prostě chci jen poslat informaci o nich dál. 
     Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný. 

8 komentářů:

  1. Vy mi zatápíte! Teď jsem poslala platbu za stehy a teď tohle....
    Krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mám pár knížek pod stromeček vyhlídnutých... ;-)
      Vám taky krásné Vánoce! Kl.

      Vymazat
  2. přesně,moc děkujeme za tipy!!!!!!!!M.

    OdpovědětVymazat
  3. To je zase krása! Další kniha na seznamu :-). Potřebujeme větší knihovnu :-). Potřebujeme větší bydlení, protože větší ani další knihovna se nám sem už asi nevejde :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Vám za krásný inspirativní blog, díky Vašim knižním tipům mám už doma pěknou kupičku...na oplátku též posílám jeden (http://www.czechdesign.cz/temata-a-rubriky/od-zezulky-k-mikulasi-laskavy-autor-a-jeste-laskavejsi-ilustrator) jestli už ji teda nemáte doma :-) krásný advent Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Na J. V. Sládka jsem koukala vloni na Tabooku, je to krásná knížka.

      Vymazat