sobota 20. října 2018

Profesor Astrokocour opět na scéně!

Tentokrát pátrá v lidském těle. A zase je to skvělý.
Poutavé texty (i dospělí se dozví spoustu nového - pokud jste teda zrovna nestudovali medicínu třeba), výborné ilustrace, vtipné vsuvky. Zase paráda.











     Loňský profesor Astrokocour ve vesmíru tady.

-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

8 komentářů:

  1. Už mi to naprášili rodiče :-), no co se dá dělat, asi ho budu muset koupit do třídy i domů :-) :-) :-).

    OdpovědětVymazat
  2. On je zase tak krásný! Byl by i pro prvňačku? Na první knihu mi přišly moje děti ještě malé, tak váhám, jestli tohohle koupit nebo počkat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na společné čtení a prohlížení by to podle mě už bylo. Samozřejmě dost věcí je složitějších, ale třeba v bublinách je tam řada věcí naopak popsaná jednoduše a názorně. Já bych se toho nebála.

      Vymazat
  3. Astrokocoura a vesmír letos budeme mít pod stromečkem. Díy za Vaše knižní tipy, už několikrát jsem se ráda inspirovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem ji koupila a jsem nadšená. Využiji jí ve školce a až doroste můj vnouček, budeme spolu studovat. Mimochodem se na vašem blogu často inspiruji a ještě nikdy jsem nebyla zklamaní. Děkuji Jana

    OdpovědětVymazat