úterý 16. října 2018

Stojí za to...


     Lejla Evy Lindström stojí za prohlížení (zas a znova). 


     Sběrná kniha stojí za přečtení.
     Časosběrné dokumenty Heleny Třeštíkové stojí za zhlédnutí (těším se na další sérii
     Manželských etud).


     A podzim stojí za ... nádech ... výdech ... zpomalit ...


     ... a trochu si hrát.


-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

7 komentářů:

  1. Sběrnou knihu si zatím šetřím na dlouhé zimní večery,teď se na ní těším ještě víc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji měla taky připravenou na kupičce - ale pak mě trochu pošťouchla Soňa Malinová a vytáhla jsem ji hned. :-)

      Vymazat
  2. Milá Kláro, zase ta souhra, před pár dny jsem si ji donesla z knihovny :-). Pohltilo mě to stejně jako její dokumenty.Díky za všechny knižní tipy a hlavně krásné fotografie. Silvie

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem dneska v knihovně vzala do ruky Leilu a musím říct, že jsem ji dala 2x dokola a dostala mě, seděla jsem tam se slzou na krajíčku. Zajímal by mě impuls k napsání, namalování něčeho takovýho. Slovní mimimalismus, ale jinak síla! díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Mrazí z toho. A přitom je to tak krásná knížka. Sama pro sebe se utěšuju, že se Lejla jen někde toulá... Kl.

      Vymazat