pondělí 28. prosince 2020

Vánoční kupičky

Jako každý rok... 

Dospělácká. 

A dětská. I když - ony se nám ty rozdíly mezi dětská/dospělácká už pomalu začínají stírat... :-)

A co budete po Vánocích číst vy?

6 komentářů:

  1. Budu číst fejetony Marka Ebena, novou Annu Bolavou a prohlížet si krásné fotky Jefa Kratochvíla.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Anny Fodorové knihu Lenka, její předchozí "První terapie" jsem četla jedním dechem. Děkuji za sdílení kupiček a inspiraci

    OdpovědětVymazat
  3. Letos jsem žádnou knihu nedostala a chyběla. Nečekaně jsem rozbalila kalendář od Krásné paní a taky udělal velkou radost. Ty vaše kupičky jsou parádní, jen smím-li mít dotaz, kam ty knihy dáváte? Při rekonstrukci plánuji knihovnu snad v každém pokoji, ale už teď se obávám, že se mi tam ani tak všechny knihy, které mám za léta nasbírané, nevlezou. A tři police zaberou knihy z knihovny :-)
    Přeji krásný pohodový čas! Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, místo je asi dost rozšířený problém. :-) Máme velkou knihovnu, ale už taky nestačí. Kousek volné zdi, kam si plánuju ještě jednu knihovnu, máme - ale pak už nám nezbyde, než prostě probrat knížky... Zdravím a taky přeju krásné dny! Kl.

      Vymazat