úterý 18. května 2021

Spolu...

Na pár dní jsme vypnuli - tři dny dovolené, pět dnů volna z on-line školy. 
Už jsme to nutně potřebovali. 


     A opožděné Velikonoce. Protože mazanec od maminky musí být. :-)











      ♥

5 komentářů:

  1. Klári, jak ti rozumím, taky to potřebujem. Ne jen na sobotu a neděli...

    OdpovědětVymazat
  2. Sice mám volna dost, ale moc se těším, že se konečně teď v pátek dostanu poprvé na Mníšek. Od září jsem tam nebyla a už mi ta změna prostředí hrozně velmi chybí.

    OdpovědětVymazat
  3. Třetí fotka odzdola mi hned nadhodila Stínohry a Marušku Rotrovou:-)
    U Wald.školy v Příbrami kvetou bílé tulipány, to je neskutečná nádhera.
    Hrubínova báseň mi připomněla můj dnešní zážitek, "kdysi jsem se s jarkem rozešla ve zlém", nemohla jsem to rozdýchat a odpustit...cd šla z domu...a dnes po letech na mě vyskočil odkaz na píseň o tom, až máma nebude. Slyšela jsem ji poprvé.
    https://www.youtube.com/watch?v=TJmNfVFMO-E
    A já brečela, ale při pomyšlení na mého syna a na to, čeho se tak bojím, že asi nikdy nebude úplně samostatný a já tu nebudu...
    Určitě jste si z těch dnů vychutnali každý detail:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omluva p. Seifertovi.
      Vaše fotky mají opravdu kouzelnou atmosféru.
      M.

      Vymazat