čtvrtek 24. listopadu 2016

Lesní putování

Pohádkově dobrodružné knížky Daniely Krolupperové s ilustracemi Evy Chupíkové máme u nás doma rádi. Jde sem lesem je nejnovnější a zase dobrá.
Tentokrát už Františka četla sama - a mě strašně baví, jak při čtení mění hlasy podle toho, kdo zrovna mluví. :-)






     Zákeřné keře, Rybí sliby a Mizící hmyzíci tady.

6 komentářů:

  1. Jé, tu už nám Ježíšek veze, tak to jsem ráda, že jsem mohla nakouknout, díky!

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně ráda jsem četla mladší sestře pohádky, když byla malá. Také jsem různě měnila hlasy a občas jsem si i dovymyslela různé hlášky, vždycky jsme se u toho hrozně nasmály a místo toho, aby to byla pohádka na dobrou noc a příjemné usíná, byla pokaždé hrozně rozdováděná a spát už se jí vůbec nechtělo. :D Těším se, až takhle budu jednou číst i se svým děťátkem... :-)
    Knížky od p.Krolupperové vypadají zajímavě, jsou rozhodně originální, jak svým obsahem, tak zpracováním a ilustracemi. Líbí se mi, že příběhy obsahují i poučení o rostlinách. Úplně vám rozumím, holky, že vás to čtení baví, mě by to bavilo taky!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. My je máme taky rády, příběhy (taková zlá konvalinková víla holkám úplně zamotala hlavu, bylo pro ně těžké pochopit, že někdo krásný může být zlý) i ilustrace. Letos jsem se sháněla a nakonec i sehnala Jdem lesem. Večer děti uspává muž, ale na tuhle knížku uděláme výjimku a budu číst já.

    Letos jsem to s knížkami pod stromeček trochu přehnala a nechala se unést, ale jich tolik a tak krásných.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, k nám se to letos Ježíškovi s knížkami asi taky trochu pronese... :-)

      Vymazat
    2. Tak jsem zvědavá, co ještě máte nachystaného. Třeba budeme mít ještě nějaký průnik v množinách dárků :-)

      Vymazat
  4. Děkujeme za další krásné tipy na knihy ... :)

    OdpovědětVymazat