pondělí 14. listopadu 2016

Úplně...

ale úplně zmrzlý prsty. 
Málem se mi nepodařilo odemknout dům. 






6 komentářů:

  1. Za tu krásu nafocenou to stálo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: (Chtěla jsem napsat soukromě, ale nenašla jsem mail.) O víkendu jsem, asi jako poslední v republice, koupila Vašeho Johana. A chci vyseknout poklonu, moc se mi knížka líbí. Naše Sára ji dostane na Vánoce, tak zatím píšu jen můj dospěláckej dojem. Bylo mi z ní smutno-krásně.

      Vymazat
    2. Děkuju, to mám radost! Tak snad se bude líbit i Sáře... ♥

      Vymazat
  2. Klárko, já se k tobě chodím uklidňovat. Protože tvoje fotky jsou takovej balzám....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju, jen choď, ráda Tě tu vidím. A na oplátku zase chodím k Tobě, posedět si na gauči, ochutnat pozdní snídani, obhlídnout kabelky... :-)

      Vymazat