neděle 3. dubna 2022

Kunsthalle Praha


Z výstavy Kinetismus: 100 let elektřiny v umění v Kunsthalle Praha. 
První výstava Kunsthalle Praha, vzniklé jakožto "nové místo pro umění" v budově bývalé Zengerovy trafostanice na Klárově, představuje vizuálně atraktivní umělecká díla spojená tématem elektřiny a elektroniky. 
(I Ma a Fa se vyjádřily pochvalně.)
Jsem zvědavá na další počiny... 



Laurent Mignonneau, Christa Sommerer: Portrét na mušce (2015) 
Pohybující se virtuální mušky srocující se do odrazu diváka stojícího před displejem. 
Tohle je divácky hodně vděčné. :-)


Zdeněk Pešánek: Fontána lázeňství 
Mužské a ženské torzo, Ležící torzo (1936)






Mark Dion: Kabinet elektrických kuriozit (2021)




Výhled z terasy Kunsthalle na Pražský hrad. 
A dětská herna. 





2 komentáře:

  1. Taky jsem navštívila. Sice jsem odtud šla celá "vybzikaná", ale zážitek úžasný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Vybzikaná", to je přesný. :-) Já jsem dost zvědavá na další výstavy, kam se to bude ubírat...

      Vymazat