pátek 8. dubna 2022

Procházkou...

po Praze. 









A Dárce. Kniha, kterou shodou okolností právě Ma i Fa mají jako doporučenou školní četbu. 
Je výborná. O nebezpečí jakékoliv totality. I když to možná myslí (nebo aspoň původně myslela) s lidmi dobře. Zásadní téma, ovšem podané velmi čtivě. 

Lois Lowryová: Dárce. Argo, 2013. 

-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

1 komentář:

  1. Tak na tohle, že se projdeme ještě s jednou blogerkou po Praze a nakonec, nebo i v průběhu procházky zapadneme do nějaké útulné kavárničky jsem se nesmírně těšila když jsem byla předposlední březnový víkend na chatě. Jenže bylo tak neskutečně hnusně, že jsem v sobotu prchla zpátky domů.... už mi nějaká ta jarní procházka chybí. Když byla naživu maminka, jezdila jsem za ní a pak si procházela Petřín nebo zahradu u Černínského paláce.

    OdpovědětVymazat