pondělí 2. ledna 2017

Ještě z Ještědu...







    Koukala tam jedna paní nešťastně na to moře z mraků a říkala malému synovi: "To máme smůlu, zrovna dneska není žádný výhled." Já koukala nechápavě na ni... Kromě toho, že na ty mraky byl ten nejkrásnější výhled... jsou věci, které se prostě stanou a nemáme šanci je ovlivnit. Ale můžeme ovlivnit způsob, jakým na ně nahlížíme. Nejsem zrovna bytostný optimista, ale prosím, ať se ze mě nikdy nestane takovýhle škarohlíd!

8 komentářů:

  1. Včera jsme koukali do krásné ojíněné mlhy, áchali a óchali, jen mužova maminka litovala, že nejsou výhledy. A když vidím tyhle fotky, chce se mi na Ještěd (nebo jinam do hor) teď hned!

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje fotky jsou pro mě sen.My na hory skoro vůbec nejezdíme,na Ještědu jsem byla jednou dávno(a zlomila si tam ruku),ale hned bych vyrazila.Záleží prostě na úhlu pohledu,viď...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jak koukám na blog na telefonu a fotky jsou malé, tak jsem myslela , že jsou to fotky rozbouřeného moře. Nádhera. Moře i hory.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám takové zážitky. Moře klidu...v nebi? Tyto "výhledy" na Ještědce mám nejraději :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera. Přiznám se, že jsem si taky trochu zanadávala, když jsem se vydala na sluncem zalitou tůru, abych došla k přehradě, nad kterou se tyčí Orlík - vlekla jsem zrcadlovku - "protože to budou fotky jako lusk." A mlha. Ale vyfotila jsem ji s tím, že jsem pak ostatním ukazovala - "tak a za tou mlhou je zámek, vidíš?" :)) No, dobře, přišlo mi to vtipné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máto jako vždy úžasné fotky! I ty minulé s mrakovou mořskou hladinou byly super!
    My jsme na Ještědu byli vždy v létě.
    A do nového roku hlavně ve zdraví, se smíchem a s krásnými cestovatelskými zážitky!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Dechberoucí nádhera! Paní neví, co je hezké :-) A taky bych se na ten Ještěd vydala teď hned, ostatně mám to v plánu už x let, teď o adventu už jsme tam skoro vyrazili, tak snad nejpozději v únoru. Doufám, že se nám taky takhle poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné.
    Mnozí opravdu neumí vidět krásu, i když jim leží přímo pod nosem.

    OdpovědětVymazat