úterý 17. ledna 2017

Stará garda

Krátké rozhovory (škoda, že tak krátké, skoro u každého z nich mi bylo líto, že tak brzo končí). 
Krásné fotografie. 













     Tak moje milovaná Flóra od mojí milované Daisy Mrázkové dostala šaty od mojí milované Adrieny Šimotové... ♥



6 komentářů:

  1. divila jsem se, že nebyla stará garda v tvojí kupičce:)a poblitá Flórinka mě pobavila:)

    OdpovědětVymazat
  2. I když to napsal můj kamarád, tak musím říct, že OBSESE je mnohem lepší. Nicméně každý záznam je moc důležitý a já opět zjišťuju, jaké mám mezery ve vzdělání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obsese je naprosto skvělá kniha - fakt se tam povedly ty rozhovory. Možná je to i zaměřením primárně na inspiraci a pracovní/tvůrčí prostor, který ale tak hodně vypovídá i o člověku/tvůrci samotném, jeho životě a přístupu k němu. Navíc rozhovory nekloužou jen po povrchu. Kdybych měla někomu doporučit jen jednu z těchhle dvou knížek, Obsese by to určitě vyhrála. Já tu knížku miluju a často se k ní vracím. Ale Stará garda mi taky udělala radost. :-)
      O Obsesi jsem psala tady:
      http://pondeli-pondeli.blogspot.cz/2016/01/ja-vim.html

      Vymazat
  3. Děkuji za další krásný tip klárko ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Milovaná Daisy.. ano ano, bude chybět... Její Flóra je mnou milovaná a neskutečně mě těší, když dvouletá dcerka sama vybírá její knihu a usedá na gauč s prstíkem přitisknutým k Flóře.. maminko "miša" :-)

    OdpovědětVymazat