neděle 15. ledna 2017

Novoroční kupičky

Stejně jako vloni, nový rok začínáme s vánoční knižní nadílkou...



     Kupička dětská, kupička dospělácká.
     No, jsou tam jistá prolnutí... :-)
     K některým knížkám se tady ještě asi vrátím. 

     Včera jsme odstrojili stromeček a odnesli ho k ohništi. Na čarodějnice ještě přijde jeho chvíle. Vánoční stromeček je čistě radostná věc. Mám VŽDYCKY TAKOVOU radost, když ho před Vánocemi ozdobíme, a pak mám VŽDYCKY TAKOVOU radost, když po Vánocích zmizí. Tolik místa a světla je najednou v obývacím pokoji...  

3 komentáře:

  1. Okamžiky štěstí :-)
    přečetla jsem je jedním dechem v prosinci, když jsem ležela ve špitále po operaci. Snad se Vám budou též líbit.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, krásné dvě kupičky :-)
    Radosti se stromečkem jsou mi důvěrně známé :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych se ty radosti se stromečkem ani neodvážila vyslovit. Ale mám to také tak. Radost nadvakrát :-)

    OdpovědětVymazat