pátek 23. března 2018

Pátek

Poslední dobou vítám pátky jako vysvobození.
A vlastně mě ten rozdíl ve vnímání pracovních dnů a víkendů dost trápí.
Přála bych si zase najít ztracenou rovnováhu.
Jo, asi trochu krize...

Fotky nesouvisející. Takové už víkendové. :-)



9 komentářů:

  1. Já mám zas slabost pro ty proužky...

    OdpovědětVymazat
  2. Kláro, mám to úplně stejně a vůbec nevím, co s tím dělat. Dobrý stav to není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky moc nevím. Zatím pořád doufám, že se to "nějak spraví samo".

      Vymazat
  3. Aj my to tak máme a ešte znásobené patologickosťou porúch u nás...
    PS: Jeden pásikavý kúsok do šatníka a prevažne z ľanu, som si preto nutne musela zadovážiť a čítať u nás doma nemôžem, nedá sa mi sústrediť.

    OdpovědětVymazat
  4. Třeba sluníčko pomůže! Myslím, že už jsme z jeho nedostatku všeci unavení, nesví a trochu bezmotivace.

    OdpovědětVymazat
  5. A nemůžete udělat nějakou změnu? Já jsem kdysi z tohoto stavu onemocněla a došlo mi, že mě to ničí. A život máme jen jeden, takže nejde moc dlouho na "něco" čekat. Ale mně se to mluví, já vím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, rozumím, co mi chcete říct, a děkuju. Víte, já mám svoji práci ráda. Jen jsou teď okolnosti (a je to spíš nešťastná konstelace více různých okolností) nastavené tak, že mě to ubíjí. Ale ubít se nenechám, to zase ne. :-)

      Vymazat